Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Zwroty:

Jeśli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Pamiętaj by zawsze gdy chcesz zwrócić zamówiony wcześniej towar skontaktować się z nami, ponieważ każdy przypadek jest traktowany indywidualnie.

Akcesoria erotyczne są przedmiotami użytku osobistego i gdy zostały już użyte nie podlegają zwrotowi-reklamacji.

Zwrócone towary nie mogą posiadać śladów użytkowania, muszą być w oryginalnym opakowaniu w stanie nieuszkodzonym.

Do zwracanego produktu koniecznie dołącz paragon fiskalny, który otrzymałeś wraz z przesyłką.


W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
 Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Należność za zwrócone artykuły zostanie wysłana w ciągu 7 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki.

Pamiętaj o zachowaniu pocztowego dowodu nadania paczki do chwili otrzymania zwrotu pieniędzy.

Zwroty nadesłane na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane!!!

Reklamacje:

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowania się z nami pod numerem telefonu 501-042-994 lub przez E-mail sklep@sexshop-czestochowa.pl

Każdy przedmiot zakupiony w naszym sklepie działający mechanicznie (z wibracją) przed wysyłką jest sprawdzany pod kątem działania.

Jeżeli jednak zakupiony towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem prosimy o wysłanie go do nas, wraz z dowodem zakupu (paragon fiskalny) oraz adresem zwrotnym i numerem konta.

W ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 5 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji zostanie wysłany taki sam nowy produkt lub w przypadku braku takiego samego towaru zostanie zwrócony jego koszt.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, poinformujemy Cię o tym mailowo lub telefonicznie i w ciągu 7 dni odeślemy reklamowany produkt na nasz koszt.

Wszelkie Zwroty i Reklamacje prosimy przesyłać na adres:

Przedsiębiorstwo Handlowe "Monika" (sex shop)

Aleja Najświętszej Maryi Panny 1

42-200 Częstochowa

W razie wątpliwości i pytań prosimy o kontakt mailowy sklep@sexshop-czestochowa.pl lub telefonicznie pod numerem 501-042-994.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl